對你的愛如同弦上之月
my love to you as the crescent in the sky
永遠都想著成全 
completion is the dream never touched
永遠都想著被緊緊包圍 
always dream to be hugged tight
像滿月被抱個滿懷 
in your arms like full moon 

弦月的眼睛凝視著另一個月
crescent's eyes gaze another moon
羨慕著那巨大的美
envy of the giant beauty
弦月是如此渺小
but crescent so tiny
像小芽停放在樹尖
like buds stay on the tree
被雪掩蓋著淡影一般
hidden under snow as shadow

而你就像是月光打開我的愛
but you are like moon light open mine.
包圍著我一如滿月
cover me as holly light
安撫我在你的懷中
cradle me with your touch
從遙遠的天際親吻我
kiss me from far far sky
告訴我世界永恆存在
tell me the world is forever

crescent love
啊 一淡弦月
small wish in the dark
黑暗中的小願望
crescent love
啊 一淡弦月
kisses as stars every night
逐日的親吻如星
crescent love
啊 一淡弦月
falling in the dark night
從黑夜墬落

arrow
arrow
    全站熱搜

    kissfishsky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()